Alík

  • Alíkoviny
  • Klubovna
  • Hry
  • Nástěnky
  • Soutěže
  • Vtipy
  • Poradna
  • Copak hledáme:
    Kde hledáme: Přihlášení uživatelé mají lepší možnosti hledání.
    Jsi tu poprvé?

    Komerční spolupráce s portálem Alík.cz

    Server Alík.cz patří již dvacet let mezi nejsilnější hráče na poli českých webů pro děti a mládež. Typickými uživateli jsou děti ve věku 8 až 16 let, děvčata i kluci, kteří tráví na Alíkovi průměrně 35 minut denně, velmi často se vrací a mají pestré spektrum zálib.

    160 000
    unikátních uživatelů měsíčně
    1 850 000
    načtených stránek měsíčně
    (čísla z března 2021 podle Google Analytics)

    Díky dobré organizaci uživatelského obsahu a důrazu na rychlost načítání si Alík.cz vede velmi dobře i ve vyhledávačích, což je přínosem nejen pro zdejší návštěvnost, ale samozřejmě i pro všechny, na koho odkazuje.

    Co vám tedy můžeme nabídnout?

    Přítomnost v katalogu dárků

    Děti si za zdejší virtuální měnu zvanou „kačky“ mohou objednávat různé reálné předměty z katalogu dárků. Na levnější mají našetřeno za pár týdnů, na nejdražší šetří třeba i rok.

    Můžeme v katalogu nabízet i váš produkt nebo propagační předmět. Dodáte-li nám alespoň šest kusů, při vhodně stanovené kačkové ceně může vydržet v nabídce třeba rok nebo dva.

    Mediální panterství partnerství

    Prostřednictvím Alíka můžete pozvat děti do kina, do divadla, do muzea, na všelijaké zajímavé akce…

    Jsme otevření jakékoliv formě spolupráce, zkuste se nám ozvat, nekoušeme!

    Prostor pro bannerovou reklamu

    Nemáme rádi programatickou reklamu, protože narušuje soukromí. Pouze reklamní banner domluvený přímo s námi může oslovit uživatele Alíka.

    Na téměř každé stránce je jedna plocha, do které se načítá banner v jedné ze tří velikostí. Můžeme nabídnout jednotlivé plochy zvlášť, nebo všechny najednou za jednotnou výhodnou cenu 10 000 Kč za týden (odpovídá cca 23 Kč CPT). Novinka: Firmám, jejichž podnikání bylo přímo postiženo pandemií, nabízíme 60 % slevu.


    Bannery vkládáme přímo do HTML kódu, nepoužíváme žádný tradiční reklamní systém, z čehož výplývá:

    • Odkaz uvidí i roboti vyhledávačů, což může zlepšit pozice cílového webu.
    • Reklama bude převážně imunní vůči standardním blokovačům reklam, které by jinak srazily účinnost o čtvrtinu.
    • Chcete-li zobrazení či prokliky počítat, musíte si dodat vlastní kódy.

    Nepřejeme si, aby se bannerová inzerce devalvovala z pohledu uživatelů Alíka na „nutné zlo“, preferujeme konstruktivní spolupráci užitečnou pro vás, pro nás i pro naše uživatele. Co v reklamních pozicích nechceme:

    Zavádějící formulace
    Požadujeme poctivá a férová sdělení, která neparazitují na dětské naivitě.
    Datově náročné obrázky
    Alík se musí načítat rychle i na pomalejších připojeních.
    Externí obsah
    Kromě měřicích pixelů nesmí reklama načítat nic, co bychom neměli pod kontrolou.
    Přehnané animace
    Děti věnují reklamám velmi velkou pozornost i bez animování, nemají vypěstovanou tzv. bannerovou slepotu.

    Soutěže

    Během posledních třinácti let se soutěží na Alíkovi zúčastnilo dohromady více jak 83 tisíc lidí.

    Můžeme vám uspořádat soutěž propagující váš produkt. Dodáte nám věcné ceny, nějaké povídání k nim a soutěžní otázku nebo otázky. Součástí soutěže může být propagační článek v Alíkovinách (třeba i s videem z YouTubu) a napoutání na titulní straně Alíka.

    Také se můžete stát partnerem pro složitější vícekolovou soutěž při příležitosti nějaké sváteční akce. Soudě dle Alíkova vysvědčení jsou tyto soutěže s tématem Čokoládového Alíka a hrocha Pepíčka velmi oblíbené. V tuto chvíli máme zkušenosti se čtyřmi formáty vícekolových soutěží:

    Pátračky
    Cílem je najít na webu Alík.cz soutěžní předmět nebo předměty a buď na ně kliknout, nebo z nich opsat soutěžní heslo.
    Příklady: adventní kalendář, velikonoční soutěž, podzimní pátračka.
    Hledaný předmět může být váš produkt, případně místo, kde se hledá, může být váš web (technicky náročnější).
    Tajenky
    Cílem je ve spolupráci s kamarády zjistit nápovědy ke křížovce a vyluštit ji.
    Příklad: prázdninové koalí tajenky, tučňáčí tajenky, šišaté tajenky.
    Tajenka může být tematická, slovník použitých slov a nápověd také.
    Týmovky
    Cílem je, aby celý tým kamarádů společnými silami vyřešil nějaký úkol společný pro jejich tým.
    Příklad: týmová Alímpiáda, komiksová Alímpiáda.
    Úkol může nějak souviset s propagovaným produktem.
    Superpočítače
    Cílem je přijít ve správný čas, zjistit soutěžní šifru a tu později zadat.
    Příklad: generování jubilantů, obnova snědeného superpočítače.
    Cílový okamžik soutěže může být spojený s představením produktu nebo zahájením prodeje, obrazec na superpočítači může být reklamního charakteru, šifra (nebo její část) se může zjevit na vašem webu (technicky náročnější).

    Dokážeme uspořádat i tvůrčí soutěže:

    Výtvarné soutěže
    Cílem je něco namalovat, nebo vyfotit – výherce vybírá porota.
    Příklady: Kukuchařka, Alíkova bouda, Alíkův rozvrh, Tasmánský Mikuláš.
    Vyobrazený může být váš produkt, porotou budou vaši lidé.
    Veršovací soutěže
    Cílem je vymyslet báseň, nebo nový text písničky – výherce vybírá porota.
    Příklady: vyveršovaná slova, Vánoce přicházejí, To máme mládež!, Rolničky.
    Tématem může být váš produkt, porotou budou vaši lidé.

    Zvládneme vymyslet a vyrobit i jiné druhy soutěží ušité na míru.

    Propagační článek

    Pořádáte-li zajímavou akci určenou pro děti nebo mládež, můžeme vám vydat v Alíkovinách pozvánku na ni za cenu 1500 až 8000 Kč, v závislosti na aktuální vytíženosti redakčního plánu a na druhu akce. Text ale musíte dodat alespoň týden předem.

    V článku může být až deset obrázků nebo videí (embedů z YouTubu), vědomostní kvíz, nebo anketa.

    Na rozdíl od konkurence podporuje Alík vytváření obsahu, takže druhou možností je motivovat zdejší děti, ať o nějakém tématu píšou články samostatně, pomocí tzv. vyhlášeného tématu. Během letních prázdnin roku 2019 určila redakce jako vyhlášené téma „Pohádky o Alíkovi“ a z něj vzešlo dvacet pěkných článků. Fantazie dětí může pracovat pro vás. Tuto variantu spolupráce nabízíme za cenu od 10 900 Kč, v závislosti na časovém rozpětí a na počtu článků, které by měly vyjít.

    Sponzoring hry

    Hra Drahokamový důl patří mezi nejživější místa na Alíkovi. Jde sice o poměrně tuctovou oddychovku, ale je pečlivě vybalancovaná tak, že si drží stabilní hráčskou přízeň i po devíti letech od vzniku. Nyní tvoříme další hry a doufáme, že budou podobně oblíbené, možná i víc. Vyrábění her nás baví.

    Nabízíme vám nepřehlédnutelnou trvalou reklamu vedle některé z nových her, nebo přímo ve hře (že by váš produkt byl součástí hry), za jednorázový příspěvek na vývoj ve výši 60 000 Kč.

    Zaujali jsme vás?

    Napište nám na e-mail nebo zavolejte na telefon: +420 602 466 764. (Tento telefon je určený pouze na domlouvání spolupráce.)