Položit dotaz v technické poradně
Pravidla poradny
Než se pustíš do ptaní, věnuj prosím špetku pozornosti pravidlům:
- 1. Technická poradna poskytuje bezplatně rady všem uživatelům Alíka.
- 2. 2. Alík negarantuje, že dotaz bude zodpovězený.
Všem dotazům věnujeme pozornost! Ale pokud obsahují popis chyby, rychlá odpověď typu „opravíme to“ způsobí, že na opravu možná zapomeneme :-) … raději odpovídáme až po opravě.
- 3. Tato poradna na rozdíl od poradny Alík radí dětem není anonymní a není určená pro osobní dotazy a dětská trápení.
- 4. Tazatel(ka) souhlasí, že dotaz může být v jakékoliv formě zveřejněný.
- 5. Stížnosti na porušení pravidel nejsou technický dotaz.
Napiš prosím dopis správcům, nebo (týká-li se stížnost klubovny) nahlas neplechu.
- 6. Dotazy související s konkrétní Alíkovinou je vhodnější pokládat v diskusi nebo v redakční rozpravě daného článku.
Odpovědi píší…
–MM–, hlavní programátor a ředitel Alík.cz.
Alík, pejsek, který se dobře vyzná na webu Alík.cz.
Koalík, bratr Alíka, kolem jehož dobrodružství probíhají soutěže.
Hroch Pepíček, malý hroch, který způsobuje všechno možné a občas i nemožné.
Los Punťa XIV., velký urozený los, který náhodně vybírá vítěze soutěží.
Správci Alíka, pomocníci, kteří zde dohlížejí na pořádek a bezpečnost.
- Než začneš psát dotaz, zkus hledat!
- Buď stručný, ale ne strohý.
- Před odesláním si svůj text nahlas přečti, abys slyšel, jestli dává smysl.