
Moje přezdívka: –MM–
vůdce smečky
zvěrolékař
S Alíkem kamarádím už 16 let a 328 dní. Jsem kluk. Mé skutečné jméno je Marek a je mi 40 let. Místo, kde bydlím, se jmenuje internet. Mezi moje zájmy patří hry, nové technologie, počítače, věda a technika a vesmír. Naposledy jsem Alíka navštívil dnes v 18:18, nyní jsem online! Moji vizitku už navštívilo 8780 kamarádů.
Přihlas se a přidej si mě mezi své kamarády.
Co chci říct světu:
Vyrobil jsem pro Alíka Drahokamový důl a Šibenici. Nyní vyrábím ve svém volném čase další hry.
Také od roku 2017 vyrábím samotného Alíka...
Mám rád:
Přemýšlení o morálce a víře.
Topinky s česnekem.
Umělou inteligenci.
Vědecký pokrok.
Programování.
Fiktivní světy.
Vývoj her.
Alíka.
Nemám rád:
Meta.
Automatické aktualizace.
Rizika technologické singularity.
Erozi reklamního trhu.
Když mi počáteční písmenka v „Mám rád“ nesestaví žádné slovo!
Moji vizitku naposledy navštívili:
BroJePro, Alice_Potter, 007mary, Svojsík, YakariSioux, Lopi, mishej, Kub_Mat, Beri a _pacička_
Moje vybrané obrázky:

Pozitivní ocenění Big Brother Awards pro Alíka, © Big Brother Awards CZ
Pět článků, které jsem napsal:
Recenze filmového muzikálu Čarodějka

Začátkem prosince vstoupil do českých kin film doplňující známý příběh ze země Oz. Stojí 160minutový zážitek plný
a barvy za pozornost?Až pošleme smrt do důchodu…

Představte si, že jednoho dne, který bude nejspíš podobně obyčejný jako dnešek, vyřeší vědci nejčastější základní příčinu smrti. Jen tak, zčista jasna, prošumí novinami zpráva, že umí zastavit a následně i zvrátit stárnutí.
Návštěvníci – jak dobře znáš expedici Adam/84?

Úsměvný sci-fi seriál vypráví příběh o cestovatelích v čase, kteří se snaží v minulosti získat sešit budoucího laureáta Nobelovy ceny, ve kterém byl údajně popsán vzoreček umožňující přesun kontinentů v prostoru…
„Moje Místo“ v potravním řetězci informací

Společnost Meta spustila v srpnu v České republice a dalších evropských státech kampaň s názvem „Moje Místo“. Cílem je přesvědčit jejich zboží, že se na Instagramu a na Facebooku může cítit v bezpečí.
Internetová reklama převedená do skutečného světa

„Ťuk, ťuk! Mohu vám nabídnout nový vysavač?“ Přemýšleli jste někdy nad tím, jak by to vypadalo, kdyby internetové reklamy byly podobné jako podomní prodejci?