1752678

Vikher

Moje přezdívka: Vikher
super šampion

S Alíkem kamarádím už 138 dní. Jsem kluk. Mé skutečné jméno je Viktor. Narozeniny mám 28. srpna. Místo, kde bydlím, se jmenuje Praha-Křeslice. Mezi moje zájmy patří cestování, hudba, knihy, móda, muzea, příroda, sport, umění, zahrada. Naposledy jsem Alíka navštívil dnes v 0:33, nyní jsem offline. Moji vizitku už navštívilo 126 kamarádů.

Přihlas se a přidej si mě mezi své kamarády.

Co chci říct světu:

MMXIX (2019) - Smutně a nerad nastupuji na ZŠ na Praze 2. Mám zde plno kamarádů, škola sice dá zabrat, ale mám to tam rád. Věnuji se florbalu, je to náplň mého života. Mám malého brášku a dva spokojené rodiče.

MMXVI (2016) - Bráška zmizel 18. listopadu, pár dní před jsme to mohutně oslavovali, dokonce přišli i mnozí sousedé. Jinak stále pokračuji na stejné základní škole.

MMXIV (2014) - Postupně celý rok nám je rozebírán dům ve kterém bydlíme v Křeslicích. Když už se v něm těžko bydlí prcháme do bytu na severním okraji Prahy. Rozjímáme nad tím jaké by to bylo pěkné mít sourozence. Školu neměním, pouze využívám jinou část metra linky C. Končím s florbalem.

MMX (2010) - Končím svůj poslední rok na základní škole. Především poslední půlrok ztrácím některé kamarády a já s radostí z ní odcházím. Absolvuji v létě ještě rozlučkový tábor a po půl roce odzápis. Měním typ školy, více si tam hrajeme a méně učíme a chodíme po obědě spát.

MMVII (2007) - Mamka je rozhodnutá, že se mnou bude doma a bude se o mě starat.

MMVI (2006) - Začínám mít problémy s motorikou, někdy musím být krmen, občas se mi podlamují nohy, tak to zkouším raději po čtyřech. Chodíme s tím po doktorech, ale mamka slyší jen to, že se to bude jen a jen horšit.

MMV (2005) - Už nechodím vůbec, musím být krmen neustále. Postupem času mi přestane chutnat tak musím být kojen. Ztrácím naprosto řeč a jen řvu.

MMIV (2004) - 1. září mamka se mnou jede do nemocnice o pár dní později mě tam nechává a s velkou bolestí se vrací domů.

Mám rád:

Ráno - Rozhodně mám rád když se mi podaří ráno vstát včas a nemusím absolvovat své adrenalinové běhy (autobusové).
Horká čokoláda! To je moje láska, ale nemusí to být pouze ráno, téměř kdykoli. :)
Pokud jde o oblečení tak tam jednotný styl nemám, ale snažím se do školy chodit slušně oblečen (mám rád barevné oblečení, ale nepřeháním to), kdyby to tak nebylo, tak mě zastaví mamka, nebojte. :D
Rozhodně mám ráno také rád když nastoupím do správného autobusu a vystoupím tam kde musím a nebusím se vracet. :D

Dopoledne - Mám na škole něco rád? Ale ano, pár věcí se najde. Předměty které mám rád, tak jsou zeměpis, dějepis,. člověk a svět práce atd. ..prostě tam kde se málo počítá. :D Hlavně aby ve škole byla pohodová atmosféra a málo konfliktů, to je pro mě to hlavní. :)

Poledne - Výběr ze dvou jídel je ve škole fajn, většinou si dokáži vybrat, tak mi to chutná. Pochopitelně ne vše se kuchařkám povede, ale aspoň vím co zvolit či nezvolit příště. :)
Z jídel mám nejraději těstoviny, maso, nějaké dobré polévčičky a k pití? Zelený čaj, minerálky a občas mám rád i nějaké zlobivější tekutiny. :D

Odpoledne - Velice mám rád pátek, protože to nemáme odpoledku, tak ve škole skončíme ještě v lidský čas. :D
Ve volném čase mám rád jen tak se třeba projít městem, nevadí mi ani nakupovat pokud mám za co.
Hodně mám rád sport, jak pasivně tak aktivně. Aktivně: chodíme se spolužáky hrát florbal do haly každý týden když je škola, takže to je moje záliba přes školní rok a v létě jezdím sjezdy na kole (snad se nezabiju) :D Jinak si příležitostně rád zahraji stolní tenis, badminton nebo projedu na kole.
Rád cestuji kamkoli a čímkoli!

Nemám rád:

Moji vizitku naposledy navštívili:

Deniq, Luna, Pajkalala, kil, Killer, VeverkaČiperka123, majacos, Ally_, Sad_Zamiokulka, wizard